Praca – specjalista ds. sprzedaży i obsługi widzów

List motywacyjny oraz CV prosimy składać drogą elektroniczną na adres: sekretariat@teatr.gliwice.pl do dnia 31 stycznia br.

Pracownik Działu Promocji, Marketingu i Obsługi Widzów / Specjalista ds. sprzedaży i obsługi widzów
Forma zatrudnienia: umowa o pracę
Terminy: prosimy o przesłanie listu motywacyjnego oraz CV (ewentualnie kserokopii dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności) do dnia 31 stycznia 2019 roku.

Wymagania:
– minimum dwuletnie doświadczenie w obszarze promocji, sprzedaży, obsługi klienta;
– otwartość, komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów;
– wysoka kultura osobista;
– dobra organizacji pracy;
– wyższe wykształcenie;
– podstawowa znajomość zasad funkcjonowania systemów CMS;
– umiejętność pracy pod presją czasu oraz dyspozycyjność (dyżury podczas spektakli);
– umiejętność redagowania ofert informacyjnych i promocyjnych

Zakres obowiązków (główne zadania):
– codzienne działania sprzedażowe na rzecz Teatru (telefoniczna i mailowa sprzedaż oraz rezerwacja biletów na spektakle Teatru, obsługa systemu sprzedaży biletów);
– działania mające na celu pozyskiwanie nowych widzów oraz tworzenie własnych baz danych odbiorców oferty repertuarowej Teatru;
– współpraca ze środowiskiem seniorskim, studenckim oraz biznesowym (w tym zakłady pracy) w zakresie pozyskiwania widza;
– przygotowanie sprofilowanych ofert sprzedażowych dla klientów indywidualnych, grupowych oraz firm;
– nadzór nad dystrybucją repertuarów i materiałów promocyjnych w miejscach dedykowanych w Teatrze i na zewnątrz;
– dyżurowanie podczas spektakli, koordynowanie pracy szatniarzy, bileterów, obsługi widowni;
– udział w spotkaniach dotyczących strategii komunikacyjnej Teatru oraz bieżących działań z niej wynikających;
– udział w premierach i projektach realizowanych przez Teatr;

Oferujemy:
– umowę o pracę
– opiekę i wsparcie merytoryczne w zakresie określonych działań;
– duże możliwości rozwoju zawodowego i zdobywania wiedzy specjalistycznej;
– pracę w zaangażowanym i zmotywowanym zespole.

List motywacyjny oraz CV, powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Teatr Miejski w Gliwicach w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko”.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie wymaganych dokumentów na adres mailowy sekretariat@teatr.gliwice.pl z dopiskiem „specjalista ds. sprzedaży i obsługi widzów”.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami do dnia 7 lutego 2019 roku.