Rezerwacja i sprzedaż biletów

Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami dotyczącymi rezerwacji i sprzedaży biletów na spektakle i wydarzenia organizowane przez Teatr Miejski w Gliwicach.

Sprzedaż biletów prowadzona jest w kasach Teatru oraz online. Koszt biletów zależy od sceny, sektora na widowni oraz rodzaju wydarzenia (spektakl, koncert, przedstawienie gościnne itp.).

Osoby kupujące bilety on – line muszą dokonać opłaty w ciągu 15 minut, po tym czasie bilety nieopłacone zostają automatycznie anulowane. Zakupione bilety przychodzą jako załącznik pdf. Bilet może być okazany w formie papierowej lub na wyświetlaczu urządzenia mobilnego.

Miejsca na widowni można rezerwować. W tym celu prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Widzów lub kasami Teatru. Warunkiem dokonania rezerwacji jest ustalenie terminu wykupienia zarezerwowanych biletów. Rezerwacje niewykupione w określonym terminie są anulowane.

Oferujemy możliwość zakupu biletu specjalnego z rabatem 50% od ceny biletu normalnego dla:

1) osób z niepełnosprawnością ruchową i ich osób towarzyszących (miejsce specjalne na wózek i krzesło dla jednej osoby towarzyszącej),

2) osób z niepełnosprawnością i ich osób towarzyszących (miejsca siedzące na widowni).

Ważne informacje dla widzów:

1. Bądź punktualny
Po rozpoczęciu spektaklu nie gwarantujemy możliwości zajęcia wykupionych miejsc. Obsługa wskaże najbliższe dostępne miejsce oraz bezpieczny moment wejścia na widownię. Po rozpoczęciu spektaklu widzowie nie będą wpuszczani na Salę Kameralną. W takim przypadku zwrot za bilet nie przysługuje.

2. Zaplanuj dojazd i parkowanie
Teatr nie dysponuje własnym parkingiem, a liczba miejsc w okolicy jest ograniczona. Prosimy o uwzględnienie dodatkowego czasu na znalezienie miejsca postojowego oraz dojście do teatru przed rozpoczęciem spektaklu.

3. Korzystaj z obowiązkowej, bezpłatnej szatni
Odzież wierzchnią oraz przedmioty takie jak parasole, kapelusze, bagaż, plecaki, wózki dziecięce, kwiaty czy instrumenty należy pozostawić w szatni. Teatr nie ponosi odpowiedzialności za przedmioty wartościowe.

4. Nie drukuj biletu
Korzystaj z biletu elektronicznego – przygotuj go do okazania na telefonie. W przypadku biletów objętych ulgą pamiętaj o zabraniu ze sobą dokumentu potwierdzającego prawo do zniżki.

5. Nie wnoś jedzenia i napojów
Na widowni obowiązuje zakaz jedzenia i picia. Dozwolona jest jedynie mała butelka wody.

6. Zakaz fotografowania i nagrywania
Podczas spektakli obowiązuje całkowity zakaz wykonywania zdjęć, filmowania oraz nagrywania dźwięku, chyba że organizator postanowi inaczej.

7. Wyłącz telefon
Przed spektaklem wycisz i wyłącz powiadomienia w telefonie, aby nie zakłócać przedstawienia.

8. Szanuj innych widzów
Osoby nietrzeźwe, pod wpływem używek lub zakłócające przebieg spektaklu mogą zostać poproszone o opuszczenie sali przez obsługę.

9. Zakaz palenia
Na terenie teatru obowiązuje całkowity zakaz palenia.

Informacje dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich

Teatr wyposażony jest w udogodnienia umożliwiające poruszanie się na wózku inwalidzkim po terenie holu kasowego, foyer oraz widowni Dużej Sceny. W przypadku wybranych spektakli dostępne dla wózków inwalidzkich są tylko miejsca po lewej stronie widowni. Do holu kasowego można dostać się bezpośrednio z chodnika. Do foyer głównego prowadzą szerokie drzwi, które przed spektaklem są zawsze otwarte. Widownia Dużej Sceny znajduje się na parterze Teatru. Wjazd wózkiem odbywa się przez lewą część widowni. Na parterze znajduje się szatnia oraz toaleta dla osób niepełnosprawnych.

Mała Scena i Scena Mikro są zlokalizowane na I piętrze i nie są dostępne dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Przepraszamy za tę sytuację, która wynika z szeregu zapóźnień modernizacyjnych w siedzibie naszego Teatru. Pragniemy zapewnić wszystkich, że wraz z organizatorem Teatru dokładamy wszelkich starań, aby możliwie szybko zlikwidować bariery architektoniczne uniemożliwiające i utrudniające osobom z niepełnosprawnościami ruchowymi z korzystania z naszej oferty programowej.

Zapoznaj się z deklaracją dostępności.

konto bankowe:
INGBPLWP PL
36 1050 1298 1000 0090 3027 7637
W tytule przelewu prosimy podać tytuł, datę oraz nazwisko osoby rezerwującej bilety.

Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania i udzielimy porad. Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Widzów lub kasą biletową.

kontakt z BOW
tel. 32 230 49 68
e-mail: bow@teatr.gliwice.pl

kontakt z KASĄ
tel. 32 231  80 38 (ul. Dolnych Wałów 3)
tel: 32 232 13 39 (ul. Nowy Świat 55/57)
e-mail: bilety@teatr.gliwice.pl

Organizatorzy / Partnerzy / Patroni

Teatr Miejski w Gliwicach