Rezerwacja i sprzedaż biletów

Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami dotyczącymi rezerwacji i sprzedaży biletów na spektakle i wydarzenia organizowane przez Teatr Miejski w Gliwicach.

Sprzedaż biletów prowadzona jest w kasach Teatru oraz online. Koszt biletów zależy od sceny, sektora na widowni oraz rodzaju wydarzenia (spektakl, koncert, przedstawienie gościnne itp.).

Osoby kupujące bilety on – line muszą dokonać opłaty w ciągu 15 minut, po tym czasie bilety nieopłacone zostają automatycznie anulowane. Zakupione bilety przychodzą jako załącznik pdf. Bilet może być okazany w formie papierowej lub na wyświetlaczu urządzenia mobilnego.

Miejsca na widowni można rezerwować. W tym celu prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Widzów lub kasami Teatru. Warunkiem dokonania rezerwacji jest ustalenie terminu wykupienia zarezerwowanych biletów. Rezerwacje niewykupione w określonym terminie są anulowane.

Teatr nie posiada własnego parkingu. Ilość miejsc parkingowych w okolicy jest ograniczona. Dlatego prosimy o uwzględnienie dodatkowego czasu na parkowanie i dojście do teatru przed rozpoczęciem spektaklu.

Informacje dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich
Teatr wyposażony jest w udogodnienia umożliwiające poruszanie się na wózku inwalidzkim po terenie holu kasowego, foyer oraz widowni Dużej Sceny. W przypadku wybranych spektakli dostępne dla wózków inwalidzkich są tylko miejsca po lewej stronie widowni. Do holu kasowego można dostać się bezpośrednio z chodnika. Do foyer głównego prowadzą szerokie drzwi, które przed spektaklem są zawsze otwarte. Widownia Dużej Sceny znajduje się na parterze Teatru. Wjazd wózkiem odbywa się przez lewą część widowni. Na parterze znajduje się szatnia oraz toaleta dla osób niepełnosprawnych.
Mała Scena i Scena Mikro są zlokalizowane na I piętrze i nie są dostępne dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Przepraszamy za tę sytuację, która wynika z szeregu zapóźnień modernizacyjnych w siedzibie naszego Teatru. Pragniemy zapewnić wszystkich, że wraz z organizatorem Teatru dokładamy wszelkich starań, aby możliwie szybko zlikwidować bariery architektoniczne uniemożliwiające i utrudniające osobom z niepełnosprawnościami ruchowymi z korzystania z naszej oferty programowej.

konto bankowe:
INGBPLWP PL
36 1050 1298 1000 0090 3027 7637
W tytule przelewu prosimy podać tytuł, datę oraz nazwisko osoby rezerwującej bilety.

Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania i udzielimy porad. Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Widzów lub kasą biletową.

kontakt z BOW
tel. 32 230 49 68
e-mail: bow@teatr.gliwice.pl

kontakt z KASĄ
tel. 32 231  80 38 (ul. Dolnych Wałów 3)
tel: 32 232 13 39 (ul. Nowy Świat 55/57)
e-mail: kasatmg@teatr.gliwice.pl

Organizatorzy / Partnerzy / Patroni

Teatr Miejski w Gliwicach